Related Posts with Thumbnails

29 Mart 2012 Perşembe

Vee Sonunda

Gönderen Unknown zaman: Perşembe, Mart 29, 2012




ve sonuda poşetlıgımı bıtırdım bu çalışmada yaglı boya eskıtme, mum eskıtme (tabı mumu surmeyı unuttum:)  ama olsun yıne eskıdı :D çatısını hamur kabartma yaptım cetveller ız yaptım ve aralarının daha ıyı bellı olması ıcın yesılle aralarından gectım çıtlerde pencere ve tutma yerınde yaldızla eskıtme yaptım ve sonuç yorumları beklıyorum :))  fıyatı 70 tl  Ölçüler: yük 45 gen 15 der 12.cm

8 yorum:

Unknown on 29 Mart 2012 22:51 dedi ki...

Harika bir sonuç, gerçekten çok beğendim, ellerine sağlık canım, sevgiler AYŞENUR

meralhobiart on 29 Mart 2012 23:36 dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş ,güle güle kullanın.

Unknown on 30 Mart 2012 08:39 dedi ki...

tesekkur edıyorum yorumlarınız ıcın begendıgınıze sevındım :)

Tasarıbell on 2 Nisan 2012 00:16 dedi ki...

Harika çalışmalar.. Hepsi birbirinden güzel.. Çok beğendim takipçiniz oldum.. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere.. Sevgilerimle :))

Unknown on 2 Nisan 2012 18:18 dedi ki...

aah! cok teşekkurler yorumunuz ıcın bendende sevgıler:))

AsOrTiK on 5 Nisan 2012 16:59 dedi ki...

eline sağlık, fıstık gibi poşetlik olmuş:)
diğer çalışmalarını da çok sevdim:)
sevgiler

tarchinbyseden on 6 Nisan 2012 19:48 dedi ki...

çok şirin olmuş ellerinize sağlık :) perdelerine özellikle bayıldım

Unknown on 6 Nisan 2012 19:51 dedi ki...

ay cok mutlu oldum sagolun yorumlarınız ıcın hepınıze sevgıler:)

Yorum Gönder

aktased@gmail.com

Biri beni gözetliyor :)

Yasal Uyarı

Bu sayfada yayınlanan içeriklerden bana ait olanlar izinsiz kullanılamaz.
 

Hobilerimle Esce Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare