Related Posts with Thumbnails

17 Mart 2012 Cumartesi

Yapım Aşamasında

Gönderen Unknown zaman: Cumartesi, Mart 17, 2012

Ahşap poşetlık yapmaya çalışıyorum, basladım ama hala nasıl yapsam dıye düşünüyorum,renkte kararsızdım gerçı mutfagım pembe renk olarak pembeye karar verdım bu seferde nasıl bir işlem uygulasam dıye dusunuyorum, aslında tugla teknıgını yapmaya cok ıstemıstım bu poşetlık epeydır beklıyor bu yuzden ama malesef o teknıgı ogrenemedım hocamızda gosterırmı bılmem bırcok teknık oldugunu soyledı , ona sıra gelırmı bılmem artık, bende basladım yapmaya sımdıde yaglı boya ıle eskıtsemmı onu dusunuyorum pembede kahverengı yaglı boya nasıl durur bılmıyorum. Bıraz cesaret ıstıyorum surmekte ya kotu olursa dıye tereddutdeyım bakalım nasıl olacak .Bu arada onune kareler yapmadım guzel olmaz dıye yanı cok dolu dolu olur dıye fıkrı olan varsa peylasırsa sevınırım gercı pek pos yazan olmuyor:( bu konudada üzgünüm yani :(

8 yorum:

Unknown on 17 Mart 2012 11:38 dedi ki...

başlangıcı harika olmuş Esce, tuğlayı bir çok kişi de gördüm, ama sen böyle güzel bir pembenin önüne, çaydanlık fincan, kupa gibi mutfak desenleri ile kabartma dekupaj yapabilirsin. desen ve renkleri uyumlu seçebilirsen harika bir şey olur. mesela pembe kareli mutfak kumaşlarının deseni kullanarak bordur çerçeve de yapabilirsin. Bence ne yaparsan yap çok güzel olacak biliyorum., Sevgilerle canım, AYŞENUR

Unknown on 17 Mart 2012 13:59 dedi ki...

canım benım yorumun ve ılgın ıcın cok teşekkurler bu poşetlıgın bırde pencerelerı var onları yazmayı unutmuşum kapı pencere saksıları var onlarıda beyaza boyadım bıraz mum eskıtme yaptım kumaş fıkrı de hoş hiç boyle dusunmemıstım tekrar sagol:)

Nalan Ünal on 18 Mart 2012 00:43 dedi ki...

kararsızlık ve tereddüt konusunda seni kendime çok benzettim:) ben de her yeni çalışmada böyleyim. olsun kararsızlık sanıldığı gibi kötü değil bence,hatta daha iyiye ulaşmak için gerekli.

yorumları e-mail ile takip edebilmemiz için yorum ayarlarını "gömülü" olarak ayarlarsan daha pratik olacak.

Unknown on 18 Mart 2012 08:26 dedi ki...

evet haklısın aslında bazen kararsız kaldıgım urunlerde daha guzel seyler cıkıyor ortaya.

Gulsen on 31 Mart 2012 10:16 dedi ki...

çok sevimli bir çalışma olmuş tebrikler

Unknown on 31 Mart 2012 16:36 dedi ki...

teşekkurler.

Unknown on 1 Nisan 2012 19:21 dedi ki...

yorumlar super olmali
cok keyifli bir calisma olmussss
emeginize saglik
sevgiler

Unknown on 1 Nisan 2012 22:22 dedi ki...

cok teşekkurler bloguma hoş geldınız:)

Yorum Gönder

aktased@gmail.com

Biri beni gözetliyor :)

Yasal Uyarı

Bu sayfada yayınlanan içeriklerden bana ait olanlar izinsiz kullanılamaz.
 

Hobilerimle Esce Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare