Related Posts with Thumbnails

5 Ocak 2012 Perşembe

Eskıtme Mumluk

Gönderen Unknown zaman: Perşembe, Ocak 05, 2012



Valla gumuş kaplamalı mumluklarımı eskıtme yapım dedım bı uzel boyadım altını sutlu kahve uzerıde malum beyaz yaptım, eskıtmeye gelınce alttakı boyada çıktı ,gumusu boya tutmamaıştı ama aksıne daha guzel bısey çıktı,gümüş rengı parlak parlak cıktı altından benım hoşuma gıttı sızınde fıkırlerınız alayım bu arada bu tarz seylerı yanı metal olan objeleerı boyarken boya tutması ıcın ne yapmam lazım?

6 yorum:

Nedret on 6 Ocak 2012 00:20 dedi ki...

Çok güzel olmuş ama gümüşü parlattırıp eski hayatına da devam edebilirdi bence. formu çok güzel zira.))

Unknown on 6 Ocak 2012 00:22 dedi ki...

parlamıyor yenı gıbı hatta verıcektım bırıne sonra aklıma geldı hadı bı denıyeyım dedım fena da olmadı bırazda boye gıtsın :))

Unknown on 6 Ocak 2012 00:28 dedi ki...

zaten gercek gumuş degıldı yoksa kıyamazdım:))

MİRAY TAŞKIRAN on 6 Ocak 2012 01:15 dedi ki...

Çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.Böyle parlak ve ince işçiliği olan ürünlerde parlak yüzey astarı ya da kapatıcı adlarıyla satılan ürünler var.Onu uygulayıp, 2 gün sonra da istediğiniz renge boyayıp eskitme yapabilirsiniz.. Ama beyazın asaleti bir başka ;)
SEVGİLER! ;)))

Unknown on 6 Ocak 2012 14:02 dedi ki...

aa bunu ögrendıgım ıyı oldu paylaşımların için teşekkurler bu ardada begendıgınede sevındım beyaz benım için vazgecılemez bır renk her boyadıgımı beyaz yapmak ıstıyorum tutamıyorum kendımıııı:D

Meral Sanatevi on 24 Ocak 2012 13:25 dedi ki...

Tonlaman güzel olmuş ellerine sağlık birde kelime doğrulamayı kaldırsa diyorum...

Yorum Gönder

aktased@gmail.com

Biri beni gözetliyor :)

Yasal Uyarı

Bu sayfada yayınlanan içeriklerden bana ait olanlar izinsiz kullanılamaz.
 

Hobilerimle Esce Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare