Related Posts with Thumbnails

24 Eylül 2011 Cumartesi

Çam Ağacı Yapımı

Gönderen Unknown zaman: Cumartesi, Eylül 24, 2011
merhabalar çam ağacı için malzemelerimiz: makas,yapıştırıcı ,karton,parti şapkası,ve süslemeler.


kartonumuzu dar şerit şeklinde kesiyoruz (kartonun uzun boyuna dogru kesıyoruz) daha sonra kısa kısa şerıtler şeklınde kesıyoruz resımde goruldüğü gibi
daha sonra şapkamızdakı pırıltılı sımlerı temızleyıp kestıgımız şerıtlerı şapkamıza yapıştırıyoruz






sırasıyla şritleri tepeye kadar kademe kademe yapıştırıyoruz ıstersenız zımbalayadabilirsiniz. işte ağacımız:)

5 yorum:

ZEYNEP on 19 Aralık 2012 19:59 dedi ki...

Harika bir ağaç olmuş ne güzel bir fikir yapması da eğlenceliymiş hoşçakalın

ZEYNEP on 30 Aralık 2012 21:39 dedi ki...

Bende bu ağaçtan yaptım ve yapım aşamaları için sizin linkinizi verdim. Mutlu yıllar .

Unknown on 30 Aralık 2012 22:29 dedi ki...

Iyi yapmışsınız. Eminim sizinkide güzel olmuştur sizede mutlu yıllar.

xyourenotalonex on 19 Aralık 2013 18:41 dedi ki...

Başka birşeyin üstüne de yapabilir miyiz?

Unknown on 28 Aralık 2013 18:46 dedi ki...

Negibi mesela bu hazır şablon olduğu için onu kullandım kecedende yapabilirsiniz.

Yorum Gönder

aktased@gmail.com

Biri beni gözetliyor :)

Yasal Uyarı

Bu sayfada yayınlanan içeriklerden bana ait olanlar izinsiz kullanılamaz.
 

Hobilerimle Esce Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare